اطلاعات کنترل و درمان بیماریهای کبوتر

من مسعود هستم با مدرک دکترای دامپزشکی و هدفم ارائه اطلاعات کنترل و درمان بیماریهای کبوتر می باشد.

اطلاعات کنترل و درمان بیماریهای کبوتر

من مسعود هستم با مدرک دکترای دامپزشکی و هدفم ارائه اطلاعات کنترل و درمان بیماریهای کبوتر می باشد.

تبریک سال1392

حلول سال نو و تولد دوباره طبیعت، عید فرخنده و کهن نوروز باستانی را که یادگار نیاکان و پیام‌آور دوستی، عشق و محبت، با لطافت گیاه و خرمی طبیعت است را به دوستان تبریک عرض نموده و سلامتی و موفقیت را برای شما آرزومندم.

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:20 ب.ظ http://PARPOSH.BLOGFA.COM

سلام
سالن و بهارزیبابرشما و خانواده محترم مبارک
یا حق

با عرض سلام من هم بهار طبیعت و سال جدید را به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض می نمایم.امیدوارم در امور زندگی موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد